Tijdens de jaarlijkse eindejaarsbijeenkomst voor het personeel maakte Dick Hoogendoorn bekend dat Hoogendoorn1961 zijn bekende logo in een gloednieuw en modern jasje gaat steken.

‘’Deze transitie komt voort uit het proces van overdracht van het bedrijf naar onzekinderen, Stefan en Corné’’ zegt Dick Hoogendoorn. ‘’Tevens zijn we de laatste jaren enorm gegroeid en liggen de plannen klaar om ons huidige pand uit te breiden en vinden wij het wenselijk onze huisstijl te upgraden en te moderniseren’’.

In het kort betekent dit dat naast het nieuwe logo, MBI in de bedrijfsvoering verdwijnt. In de plaats hiervan zal het jaar 1961 (het jaar van oprichting) onlosmakelijk verbonden zijn aan de familienaam Hoogendoorn: Hoogendoorn1961.

Met de nieuwe huisstijl beschikt Hoogendoorn over een visueel middel dat de groei in het bedrijf perfect weerspiegelt. We behouden onze kracht en kernwaarden zoals ervaring, eerlijk vakmanschap, het nakomen van beloften en persoonlijke relaties maar kunnen door onze modernisering, geavanceerde technologie en onze nieuwe jas, vakwerk van het hoogste niveau leveren.

‘’Wij proberen de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen zodat onze klanten zo min mogelijk last ervaren van het doorvoeren van onze plannen. Daarom vindt het ook plaats in de vorm van een afvloeiregeling en worden er geen rigoureuze wijzigingen doorgevoerd’’, aldus Dick.

Meer weten?
www.hoogendoorn1961.nl of bezoek onze socials.