Selecteer een pagina

Discom: altijd gefocust op kwaliteit en optimale service

door | mei 2019

Niets is wat het lijkt. Situaties verschillen, budgetten verschillen, wensen verschillen. Dat maakt echter voor Discom, expert in uitlaatgassensystemen, niet uit. Altijd wordt gestreefd naar kwaliteit en optimale service. Dat is het zogenoemde Discom Effect.

De term nodigt uit tot nadenken. Want, wat is dat dan precies, het Discom Effect? Er is uiteraard wel enige voorstelling bij te maken, maar of dat de volledige lading dekt? Het impliceert een hoogwaardig product, maar ook een persoonlijke service waarbij de klant hoge eisen mag stellen en waarbij kennelijk mag worden verwacht dat vanuit Discom tot in detail wordt meegedacht. Toch? Of is er meer?

Akoestici
Absoluut, zo blijkt uit een gesprek met Werner van Well, accountmanager van de in Alblasserdam gevestigde specialist in het ontwerpen en produceren van verschillende technieken en technologieën in uitlaatgassensystemen. Discom staat voor veelzijdigheid waarbij voor talrijke vraagstukken, ongeacht complexiteit, wordt geprobeerd een oplossing te vinden. Bij Discom ligt de focus op duurzaamheid. “Maar ook op vakmanschap en het oplossend vermogen van de medewerkers”, aldus Werner van Well.
Waar zich dat in uit? “Bijvoorbeeld in de aanwezigheid van drie akoestici. Met hen heeft Discom zeer deskundige akoestische specialisten in huis. Waardoor finetunen volgens de wensen van de klant een héél andere lading heeft gekregen. “Zij kunnen dit pas écht.”

Veranderende regelgeving
Juist dankzij dit soort specialisaties komt de mens achter Discom naar voren. Net als dat de medewerkers goed op de hoogte zijn van de actuele wet- en regelgeving. De wereld is immers continu aan verandering onderhevig. Uitlaatgassensystemen moeten aan steeds strengere voorwaarden voldoen. Instanties en overheden stellen hoge emissie-eisen. En geluidsbeperking is een belangrijk onderwerp dat veel kennis en vaardigheden vereist.
De mensen van Discom stellen zich ten doel zoveel mogelijk klanten tevreden te stellen. Dankzij de hen kenmerkende inzet, vakmanschap en een continue focus op innovatie wordt op elke vraag een passend antwoord geformuleerd. Waarbij elke klant koning is, bovenal de mens achter het bedrijf centraal staat en of het nu gaat om de levering van standaardproducten of het toepassen van complexe systemen: altijd wordt gestreefd naar snelheid en flexibiliteit. En de kwaliteit van de materialen? Recent werd nog een 23 jaar oude demper vervangen. Dat zegt iets over de levensduur van veel door Discom geleverde materialen.

Menselijk contact
Dát alles is wat wordt bedoeld met het Discom Effect. Veelzeggender is het niet te duiden. “Het Discom Effect moet je namelijk zelf ervaren’’ aldus Werner van Well. “Het uit zich in de passie waarmee wij ons vak uitoefenen en in ons streven om de klant zo tevreden mogelijk te stellen.’’
Behoefte aan meer informatie? Neem gerust contact op of loop binnen bij Discom. Want óók laagdrempeligheid kenmerkt het bedrijf: de klant is altijd welkom om vrijblijvend informatie in te winnen en medewerkers komen uiteraard ook graag op locatie langs. Waarbij, zoals gezegd, uiteraard de mens achter de klant en het bedrijf centraal staat. Want, zo weten ze bij Discom: “Het is het menselijk contact wat het verschil maakt.”

www.discom.eu